Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Ogłoszenie o otwartym konkursie na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej, działalności charytatywnej oraz działalności na rzecz osób niepełnosprawnych

Ogłoszenie Burmistrza Ujścia

 

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. nr 96, poz. 973 z póżn. zm. ) ogłaszam

Otwarty konkurs  ofert na realizacjÄ™ zadania publicznego z zakresu pomocy spoÅ‚ecznej, dziaÅ‚alnoÅ›ci charytatywnej  oraz dziaÅ‚alnoÅ›ci na rzecz osób niepeÅ‚nosprawnych

I.Rodzaj zadania i wysokość przeznaczonej dotacji :


 Zakres zadania obejmuje :

Organizację II Spartakiady Sportowej Osób Niepełnosprawnych

Na realizacjÄ™ tego zadania przewidziano  w 2007 roku kwotÄ™ 20.000 zÅ‚otych

Termin realizacji od dnia 1 września 2007 do dnia 31 grudnia 2007 r.

II.Zasady  przyznawania dotacji :

1. Zasady przyznania dotacji na realizacjÄ™ w/w zadania  okreÅ›lajÄ… przepisy :
ustawy  z dnia 24.04.2003 r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U Nr 96, poz. 873 ze zm.)
ustawy  z dnia 30.06.2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. nr 249, poz. 2104 ze zmianami)

2. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są :

organizacje pozarzÄ…dowe, niebÄ™dÄ…ce jednostkami sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych  i nie dziaÅ‚ajÄ…ce  w celu osiÄ…gniÄ™cia zysku, osoby prawne lub jednostki nieposiadajÄ…ce  osobowoÅ›ci prawnej, utworzone na podstawie ustaw, w tym stowarzyszenia i fundacje.
Osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej. O stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego
Stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego, jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane, spółdzielnie socjalne.

3. Złożona oferta musi być zgodna ze wzorem określonym rozporządzeniem

Termin składania ofert : do 01 sierpnia 2007

Oferty należy skÅ‚adać bezpoÅ›rednio  lub przesÅ‚ać poczta na adres :
UrzÄ…d Miejski w UjÅ›ciu – sekretariat pokój nr 11  Pl. Wiosny Ludów 2 , 64-850 UjÅ›cie w terminie do dnia 01 sierpnia 2007 r.

Wybór oferty nastąpi w terminie do miesiąca po upływie terminu składania ofert
Oferty złożone na niewłaściwych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
Przy wyborze ofert brane będzie pod uwagę :
wartość merytoryczna oferty,
dotychczasowe doświadczenie oferenta przy realizacji podobnych zadań,
charakter i zasięg oddziaływania,
poprawność przedstawionego kosztorysu zadania,
możliwości organizacyjne i kadrowe niezbędne do realizacji zadania.

ZÅ‚ożone oferty bÄ™dÄ… rozpatrywane  przez Komisje KonkursowÄ…  powoÅ‚anÄ… przez Burmistrza UjÅ›cia
Warunkiem zawarcia umowy jest otwarcie odrębnego rachunku bankowego dla przyznanej dotacji.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do złożenia sprawozdania z wykonania zadania publicznego wg. wzoru określonego w rozporządzeniu

Dodatkowych informacji udziela Pani Justyna Mikołajewska ,Urząd Miejski w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2, tel.(067) 28-4-003 wew. 52

 

  Burmistrz
                                                                           /-/ mgr Henryk Kazana

drukuj pobierz pdf    

wstecz