Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: OGŁOSZENIE- nabór na wolne stanowisko pracy (informatyk)

BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INFORMATYK

1. Wymagania niezbędne :

a) Wykształcenie wyższe : informatyka
b) Konfiguracja i administracja sieci lokalnych,
c) Obsługa serwera , a w szczególności zarządzanie kontami użytkowników, prawami dostępu, polityka archiwizacji i zabezpieczenia danych,
d) Administracja i konfiguracja stacji roboczych pracujących w lokalnej sieci komputerowej,
e) Obsługa baz danych w zakresie instalacji i polityki zabezpieczeń,
f) Znajomość obsługi konfiguracji i administracji dostępu do Internetu w zakresie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych sieci lokalnej , ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych ,
g) Znajomość zagadnień certyfikacji i podpisu elektronicznego,
h) Znajomość sprzętu komputerowego
i) Dobry stan zdrowia,
j) Nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

a) Wskazana znajomość specyfikacji informatyki w instytucjach samorządowych
b) Wskazana znajomość procedur administracyjnych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) Prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu,
b) Administrowanie siecią lokalną
c) Zabezpieczenie i ochrona danych.

4. Wymagane dokumenty:

a) Życiorys – curriculum vitae,
b) Kserokopie świadectw pracy ,
c) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
d) Oryginał kwestionariusza osobowego
e) Oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (w pokoju nr 11), pocztą elektroniczną na adres: ujscieugim@pro.onet.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko INFORMATYKA w terminie do dnia 30 LISTOPADA 2006 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ujscie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2.

                                                                                                Burmistrz
                                                                                  /-/ mgr Henryk Kazana


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

drukuj pobierz pdf    

wstecz