Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Nabór na wolne stanowisko pracy d.s. gospodarowania mieniem gminy

Ogłoszenie z dnia 2007-05-22


Urząd Miejski w Ujściu
Pl. Wiosny Ludów 2
64-850 Ujście

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
d.s.  gospodarowania mieniem gminnym

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o specjalności geodezja i kartografia ,gospodarka nieruchomościami, prawo, lub średnie z uprawnieniami geodezyjnymi
b) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
c) obywatelstwo polskie
d) korzystanie z pełni praw publicznych
e) nienaganna opinia
f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
g) niekaralność
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość języka angielskiego

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w wieczyste użytkowanie, użytkowanie, użyczenie i zarząd.
b) Zlecanie ustalania wartości majątku komunalnego , przygotowanie propozycji cen i opłat na korzystanie z nich,
c) Organizowanie przetargów  na sprzedaż nieruchomości komunalnych
d) Realizacja zadań związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych  do realizacji zadań Gminy
e) Komunalizacja  gruntów
f) Prowadzenie rejestrów gruntów komunalnych
g) Tworzenie zasobów gruntów na cele zabudowy
h) Wyposażanie gruntów w urządzenia komunalne – wspólnie ze stanowiskiem ds. inwestycji
i) Przejmowanie nieruchomości  od innych podmiotów
j) Sprzedaż lokali mieszkalnych wraz z prawem do użytkowania gruntów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczna na adres: ujscie@ujscie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  d.s. gospodarowania mieniem gminnym w terminie do dnia 05 czerwca 2007 r.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP-u (www.ujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokonanego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.

drukuj pobierz pdf    

wstecz