Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy pomocowych

Ogłoszenie z dnia 18.11.2008r


Urząd Miejski w Ujściu
Pl. Wiosny Ludów 2
64-850 Ujście


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. pozyskiwania funduszy pomocowych


1. Wymagania niezbędne:
 a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
 b) umiejętność bieglej obsługi komputera  (Word, Excel, )
 c) znajomość obsługi sieci lokalnych i Internetu
 d) obywatelstwo polskie
 e) korzystanie z pełni praw publicznych
 f) nienaganna opinia
 g) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
 h) niekaralność

 2. Wymagania dodatkowe:
 a) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie podyplomowe w zakresie zarządzania  projektami inwestycyjnymi samorządu terytorialnego współfinansowanymi funduszami UE pozyskiwania środków unijnych
 b) preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
 c) doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych
 d) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
 e) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego  w mowie i piśmie


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 a) opracowywanie programów gospodarczych, w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych, modyfikowanie planów rozwoju lokalnego oraz strategii rozwoju gminy
 b) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy
 c) prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych , w tym :
 - stałe monitorowanie ogłaszanych konkursów dot. pozyskiwania środków unijnych i innych środków zewnętrznych
 - gromadzenie informacji na temat istniejących możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych
 - przygotowanie propozycji dotyczących zadań gminy kwalifikujących
 - przygotowanie aplikacji projektowej stanowiącej podstawę do pozyskania środków zewnętrznych
 - monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej
 - harmonogramy
 - sprawozdania okresowe i końcowe
 - przygotowanie dokumentów związanych z refundacja wydatków poniesionych w ramach   realizowanych projektów
 - udzielenie informacji podmiotom z terenu gminy o możliwościach pozyskiwania środków unijnych
 - klasyfikowanie i prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych
 - sporządzanie sprawozdań z zakresu wydatków strukturalnych


4. Wymagane dokumenty:
 - List motywacyjny
 - CV (życiorys)
 - Kserokopie świadectw pracy
 - Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
 - Kwestionariusz osobowy
 - Oświadczenie o niekaralności


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczna na adres : ujscie@ujscie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub poczta na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy pomocowych do dnia  05 grudnia 2008 r..

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP-u ( www.ujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokonanego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.


Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana

drukuj pobierz pdf    

wstecz