Ogłoszenie z dnia 23.12..2008r
Urząd Miejski w Ujściu
Pl. Wiosny Ludów 2
64-850 Ujście
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. pozyskiwania funduszy pomocowych
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie ekonomiczne lub techniczne
b) umiejętność bieglej obsługi komputera (Word, Excel, )
c) znajomość obsługi sieci lokalnych i Internetu
d) obywatelstwo polskie
e) korzystanie z pełni praw publicznych
f) nienaganna opinia
g) niekaralność
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w zakresie rozliczania i funduszy unijnych
b) preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w pracy w administracji rządowej i samorządowej
c) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie programów gospodarczych, w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych, modyfikowanie planów rozwoju lokalnego oraz strategii rozwoju gminy
b) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy
c) prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych , w tym :
• stałe monitorowanie ogłaszanych konkursów dot. pozyskiwania środków unijnych i innych środków zewnętrznych
• gromadzenie informacji na temat istniejących możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych
• przygotowanie propozycji dotyczących zadań gminy do pozyskania środków zewnętrznych
• przygotowanie aplikacji projektowej stanowiącej podstawę do pozyskania środków zewnętrznych
• monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej
• harmonogramy
• sprawozdania okresowe i końcowe
• przygotowanie dokumentów związanych z refundacja wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów
• udzielenie informacji podmiotom z terenu gminy o możliwościach pozyskiwania środków unijnych
• klasyfikowanie i prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych
• sporządzanie sprawozdań z zakresu wydatków strukturalnych
4. Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny
b) CV (życiorys)
c) Kserokopie świadectw pracy
d) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
e) Kwestionariusz osobowy
f) Oświadczenie o niekaralności
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczna na adres : ujscie@ujscie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub poczta na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy pomocowych do dnia 10.01.2009 r..
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP-u ( www.ujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokonanego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.
Burmistrz Ujścia
mgr. Henryk Kazana