Ujście, dnia 18 września 2012r.
GP.6733.6.2012
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA UJÅšCIA
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2012r., poz. 647- t.j.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) podaję do publicznej wiadomości, że w dniu 07 września 2012r. zostało wszczęte na wniosek: Gmina Ujście, Plac Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście,
postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej wraz z jej wydzieleniem na działce nr 173 położonej na terenie miasta Ujście.
Informuje się jednocześnie, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu, Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście pokój nr 3
BURMISTRZ
mgr Henryk Kazana