Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji

Ogłoszenie z dnia 2007-02-08

 

BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji.



Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie co najmniej średnie
b) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
c) dobry stan zdrwia
d) nieposzlakowana opinia
e) niekaralność za przęstepstwa umyślne

Wymagania dodatkowe :

a) Wskazana znajomość procedur administracyjnych.
b) Wskazana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
c) Operatywność, kreatywność, koleżeńskość oraz łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi.
d) Dyspozycyjność i odpowiedzialność realizacji powierzonych zadań.
e) Atrybutem będzie orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

a) Przygotowywanie we współpracy z właściwym stanowiskiem pracy materiałów dot: projektów uchwał Rady,jej Komisji oraz innych materiałó na posiedzenia i obrady tych organów.
b) Prowadzenie rejestru i przechowywanie uchwał, wniosków, interpelacji podejmowanych przez organy Gminy.
c) Protokołowanie sesji, posiedzeń , zebrań i spotkań
d) Realizacja zadań organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem wyboru Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu RP, Rady Miejskiej i Rad Sołeckich , Referendum.
e) Organizacja i obsługa zebrań wiejskich organizowanych przez Burmistrza
f) Prowadzenie zadań związanych ze sportem na terenie gminy
g) Gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.
h) Utrzymywanie kontaktów i przygotowywanie informacji dla środków masowego przekazu - prasa, telewizja ,radio
i) Organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.

Wymagane dokumenty :

a) Życiorys – curriculum vitae,
b) Kserokopie świadectw pracy ,
c) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
d) Oryginał kwestionariusza osobowego,
e) Oświadczenie o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczną na adres : ujscieugim@pro.onet.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji , w terminie do dnia 23 lutego 2007 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ujscie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).


                                                                                             Burmistrz
                                                                                 /-/ mgr Henryk Kazana

drukuj pobierz pdf    

wstecz