Ogłoszenie z dnia 2007-02-08
BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie co najmniej średnie
b) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
c) dobry stan zdrwia
d) nieposzlakowana opinia
e) niekaralność za przęstepstwa umyślne
Wymagania dodatkowe :
a) Wskazana znajomość procedur administracyjnych.
b) Wskazana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
c) Operatywność, kreatywność, koleżeńskość oraz łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi.
d) Dyspozycyjność i odpowiedzialność realizacji powierzonych zadań.
e) Atrybutem będzie orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a) Przygotowywanie we współpracy z właściwym stanowiskiem pracy materiałów dot: projektów uchwał Rady,jej Komisji oraz innych materiałó na posiedzenia i obrady tych organów.
b) Prowadzenie rejestru i przechowywanie uchwał, wniosków, interpelacji podejmowanych przez organy Gminy.
c) Protokołowanie sesji, posiedzeń , zebrań i spotkań
d) Realizacja zadań organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem wyboru Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu RP, Rady Miejskiej i Rad Sołeckich , Referendum.
e) Organizacja i obsługa zebrań wiejskich organizowanych przez Burmistrza
f) Prowadzenie zadań związanych ze sportem na terenie gminy
g) Gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.
h) Utrzymywanie kontaktów i przygotowywanie informacji dla środków masowego przekazu - prasa, telewizja ,radio
i) Organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.
Wymagane dokumenty :
a) Życiorys – curriculum vitae,
b) Kserokopie świadectw pracy ,
c) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
d) Oryginał kwestionariusza osobowego,
e) Oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczną na adres : ujscieugim@pro.onet.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji , w terminie do dnia 23 lutego 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ujscie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Burmistrz
/-/ mgr Henryk Kazana