Ujście, dnia 24-01-2020 r.
OŚ.6220.3.2020
Na podstawie art. 61 § 4, w trybie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018 r., poz. 2081z późn. zm.),
zawiadamiam
strony postępowania o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, dla inwestycji polegającej na „Budowie dwóch niezależnych farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 200/4 – obręb 0005 Ługi Ujskie, w miejscowości Ługi Ujskie, Gmina Ujście, powiat pilski, województwo wielkopolskie.”
Celem postępowania jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi. Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2, pok. 9, tel. 67-28-40-003 wew. 40.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii. Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Jednocześnie informuję, że zawiadomienia o pozostałych czynnościach organu w przedmiotowej sprawie, publikowane będą na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ujściu, pod adresem: www.bip.ujscie.pl, oraz na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Ujściu oraz w pobliżu realizacji inwestycji.
Publiczne udostępnienie niniejszego zawiadomienia następuje z dniem 27-01-2020 r. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne udostępnienie.
Z up. Burmistrza
mgr Beata Ima
Z-ca Burmistrza Ujścia
Otrzymują:
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Ujście, Plac Wiosny Ludów nr 2, 64-850 Ujście. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel.+48 792 304 042. Pana/Pani dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwienia sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Panu/Pani uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: http://www.bip.ujscie.pl w zakładce: Ochrona Danych Osobowych - Klauzula obowiązku informacyjnego.