Ujście, dnia 20.01.2009 r.
OÅš:7624/02/09
Na podstawie:
- art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 ze zm.)
- art. 21 ust. 1 i art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227)
zawiadamiam
o wszczęciu w dniu 19 stycznia 2009 r. postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Ujście z siedzibą przy ul. Plac wiosny Ludów 2 w Ujściu, w sprawie wydania decyzji
o Å›rodowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacjÄ™ przedsiÄ™wziÄ™cia dla inwestycji polegajÄ…cej na budowie sieci wodociÄ…gowej oraz rurociÄ…gu tÅ‚ocznego kanalizacji sanitarnej relacji UjÅ›cie – Byszki.
Informacja o wniosku w tej sprawie została umieszczona w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, który jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.ujscie.pl
Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2, pok. 9, tel. 067-28-40-003 wew.40.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) oraz § 2 ust. 1 pkt 72a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Åšrodowiska
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
Zawiadamiam, że w dniu 20.01.2009 r. Burmistrz Ujścia wystąpił do w/w organów o uzyskanie uzgodnienia w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowiska dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Liczba stron w powyższym postępowaniu przekracza 20, w związku z czym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu, na stronie internetowej www.bip.ujscie.pl oraz w okolicy planowanego przedsięwzięcia.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dnia od dnia podania do publicznej wiadomości.
Wz Burmistrza
Z-ca Burmistrza
/-/ mgr Beata Ima
OtrzymujÄ…:
1. Gmina Ujście
ul. Plac Wiosny Ludów 2
2. strony postÄ™powania - zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postÄ™powania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
3. a/a
A.K.