Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Ujścia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne urzędnicze stanowisko w Urzędzie Miejskim w Ujściu
1.Stanowisko pracy:
ds.gospodarowania mieniem komunalnym
2.Niezbędne wymagania od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia
e) wykształcenie wyższe z zakresu obrotu nieruchomościami lub prawa, lub administracji, lub geodezji,
f) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, dobry stan zdrowia
3.Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego
2) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
3) Znajomość elektronicznego obiegu dokumentacji oraz systemu informacji prawnej Lex
4) Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości gruntowych,
2) prowadzenie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami gruntowymi: nabycie, zbycie, zamiana,
3) załatwianie spraw z zakresu komunalizacji mienia,
4) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
5) wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości na rzecz gminy, wnioskowanie o podjęcie czynności wywłaszczenia
6) przygotowanie i organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości komunalnych,
7) aktualizacja cen nieruchomości, opłat rocznych za prawo użytkowania terenów
8) sprzedaż lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie,
9) przekazywanie nieruchomości gminy w trwały zarząd
10) ustalanie propozycji opłat adiacenckich,
11) ustanawianie i wygaszanie służebności gruntowych i innych praw na nieruchomościach gminnych
12) sporządzanie informacji o mieniu komunalnym do projektu budżetu.
5. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie
2) list motywacyjny
3) kwestionariusz osobowy
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ( wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ujściu pokój nr 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2, 64 – 850 Ujście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami komunalnymi’ do dnia 29 września 2009 r. ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu)