Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

   Ogłoszenie  z dnia 2009-09-16

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Ujścia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  urzędnicze stanowisko  w Urzędzie Miejskim w Ujściu

1.Stanowisko pracy:
  ds.gospodarowania mieniem komunalnym

2.Niezbędne wymagania od kandydatów:
  a) obywatelstwo polskie,
  b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  d) nieposzlakowana opinia
  e) wykształcenie wyższe z zakresu obrotu nieruchomościami lub prawa, lub administracji, lub  geodezji,
  f) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, dobry stan zdrowia

3.Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  1) znajomość przepisów prawnych  regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego
  2) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  3) Znajomość elektronicznego obiegu dokumentacji oraz systemu informacji prawnej Lex
  4) Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

4. Zadania wykonywane na stanowisku:
  1) prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości gruntowych,
  2) prowadzenie spraw dotyczących obrotu nieruchomościami gruntowymi: nabycie, zbycie, zamiana,
  3) załatwianie spraw z zakresu komunalizacji mienia,
  4) prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
  5) wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości na rzecz gminy, wnioskowanie o podjęcie czynności wywłaszczenia
  6) przygotowanie i organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości komunalnych,
  7) aktualizacja cen nieruchomości, opłat rocznych za prawo użytkowania terenów
  8) sprzedaż  lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie,
  9) przekazywanie nieruchomości gminy w trwały zarząd
 10) ustalanie propozycji opłat adiacenckich,
 11) ustanawianie i wygaszanie służebności gruntowych i innych praw na nieruchomościach gminnych
 12) sporządzanie informacji o mieniu komunalnym do projektu budżetu.

5. Wymagane dokumenty:
  1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie
  2) list motywacyjny
  3) kwestionariusz osobowy
  4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej
  5) oświadczenie o niekaralności za umyślne  przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ( wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy
  8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ujściu pokój nr 11 od poniedziałku do piątku w godzinach  od 7.30 do 15.30  lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2, 64 – 850 Ujście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami komunalnymi’ do dnia 29 września 2009 r. ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu)

drukuj pobierz pdf    

wstecz