BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INFORMATYK
1. Wymagania niezbędne :
a) Wykształcenie wyższe : informatyka
b) Konfiguracja i administracja sieci lokalnych,
c) Obsługa serwera , a w szczególności zarządzanie kontami użytkowników, prawami dostępu, polityka archiwizacji i zabezpieczenia danych,
d) Administracja i konfiguracja stacji roboczych pracujących w lokalnej sieci komputerowej,
e) Obsługa baz danych w zakresie instalacji i polityki zabezpieczeń,
f) Znajomość obsługi konfiguracji i administracji dostępu do Internetu w zakresie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych sieci lokalnej , ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych ,
g) Znajomość zagadnień certyfikacji i podpisu elektronicznego,
h) Znajomość sprzętu komputerowego
i) Dobry stan zdrowia,
j) Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Wskazana znajomość specyfikacji informatyki w instytucjach samorządowych
b) Wskazana znajomość procedur administracyjnych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu,
b) Administrowanie siecią lokalną
c) Zabezpieczenie i ochrona danych.
4. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys – curriculum vitae,
b) Kserokopie świadectw pracy ,
c) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
d) Oryginał kwestionariusza osobowego
e) Oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (w pokoju nr 11), pocztą elektroniczną na adres: ujscieugim@pro.onet.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko INFORMATYKA w terminie do dnia 30 LISTOPADA 2006 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Burmistrz
/-/ mgr Henryk Kazana