Ogłoszenie z dnia 18.11.2008r
Urząd Miejski w Ujściu
Pl. Wiosny Ludów 2
64-850 Ujście
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. pozyskiwania funduszy pomocowych
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
b) umiejętność bieglej obsługi komputera (Word, Excel, )
c) znajomość obsługi sieci lokalnych i Internetu
d) obywatelstwo polskie
e) korzystanie z pełni praw publicznych
f) nienaganna opinia
g) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
h) niekaralność
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie podyplomowe w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi samorządu terytorialnego współfinansowanymi funduszami UE pozyskiwania środków unijnych
b) preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
c) doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych
d) znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
e) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie programów gospodarczych, w tym wykonywanie prac studialnych i prognostycznych, modyfikowanie planów rozwoju lokalnego oraz strategii rozwoju gminy
b) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze gminy
c) prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych , w tym :
- stałe monitorowanie ogłaszanych konkursów dot. pozyskiwania środków unijnych i innych środków zewnętrznych
- gromadzenie informacji na temat istniejących możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych
- przygotowanie propozycji dotyczących zadań gminy kwalifikujących
- przygotowanie aplikacji projektowej stanowiącej podstawę do pozyskania środków zewnętrznych
- monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej
- harmonogramy
- sprawozdania okresowe i końcowe
- przygotowanie dokumentów związanych z refundacja wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów
- udzielenie informacji podmiotom z terenu gminy o możliwościach pozyskiwania środków unijnych
- klasyfikowanie i prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wydatków strukturalnych
4. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV (życiorys)
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie o niekaralności
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), pocztą elektroniczna na adres : ujscie@ujscie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub poczta na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy pomocowych do dnia 05 grudnia 2008 r..
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej BIP-u ( www.ujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokonanego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.
Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana