Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie uchwalenia Programu współpracy gminy Ujście z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2011 rok.
Na podstawie:
W terminie od 21 października 2010 r. do 29 października 2010 r. przeprowadzone zostały konsultacje z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w celu wyrażenia pisemnej opinii w przedmiocie projektu.
Konsultacje przeprowadzono w formie zamieszczenie projektu uchwały Rady Miejskiej w Ujściu w sprawie uchwalenia Programu współpracy gminy Ujście z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2011 rok w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ujściu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu.
W wyniku przeprowadzonych konsultacji do Burmistrza Ujścia nie wpłynęło żadne pismo od organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana