Ujście, dnia 17 lipca 2015r. GP.6733.5.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA UJÅšCIA
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 z późn. zm. ), art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 poz. 267. j.t. )
podaję do publicznej wiadomości, że w dniu 09 lipca 2015r. zostało wszczęte na wniosek: Gmina Ujście,
Plac Wiosny Ludów 2, UjÅ›cie:
postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
dla inwestycji polegającej na budowie kanalizacji deszczowej wraz z separatorem przy ul. Noteckiej w Ujściu
na terenie inwestycji obejmujÄ…cym dziaÅ‚ki oznaczone numerem ewidencji gruntów: 203/2 ( część ), 209/2 ( część )
oraz 212 ( część ) – w obrÄ™bie miasta UjÅ›cie
Informuje siÄ™ jednoczeÅ›nie, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postÄ™powania administracyjnego strony
mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt,
zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu,
Plac Wiosny Ludów 2 64-850 UjÅ›cie pokój nr 3
Z up. Burmistrza
mgr Beata Ima
Z-ca Burmistrza