Ogłoszenie z dnia 2006-12-19
BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INFORMATYK
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie co najmniej średnie o kierunku informatycznym lub pokrewnym
b) Konfiguracja i administracja sieci lokalnych,
c) Obsługa serwera , a w szczególności zarządzanie kontami użytkowników, prawami dostępu, polityka archiwizacji i zabezpieczenia danych,
d) Administracja i konfiguracja stacji roboczych pracujących w lokalnej sieci komputerowej,
e) Obsługa baz danych w zakresie instalacji i polityki zabezpieczeń,
f) Znajomość obsługi konfiguracji i administracji dostępu do Internetu
w zakresie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych sieci lokalnej,
ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych ,
g) Znajomość zagadnień certyfikacji i podpisu elektronicznego,
h) Znajomość sprzętu komputerowego,
i) Dobry stan zdrowia,
j) Nieposzlakowana opinia,
k) Niekaralność za przestępstwa umyślne.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Wskazana znajomość specyfikacji informatyki w instytucjach samorządowych,
b) Wskazana znajomość procedur administracyjnych.
c) wskazana znajomość systemu operacyjnego Linux
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu,
b) Administrowanie siecią lokalną,
c) Zabezpieczenie i ochrona danych.
4. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys – curriculum vitae,
b) Kserokopie świadectw pracy ,
c) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
d) Oryginał kwestionariusza osobowego,
e) Oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu ( w pokoju nr 11), poczta elektroniczna na adres : ujscieugim@pro.onet.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko INFORMATYKA w terminie do dnia 15 stycznia 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.ujscie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujściu Pl. Wiosny Ludów 2
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
Burmistrz
/-/ mgr Henryk Kazana