O B W I E S Z C Z E N I E
z dnia 16 lipca 2009r.
Na podstawie:
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
Gmina Ujście
Plac Wiosny Ludów 2
64 – 850 UjÅ›cie
postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:
- dla budowy chodnika przy ul. Czarnkowskiej w Ujściu, wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 182, na działkach o numerach: 608, 605, 629, 1102/18.
Informuje się jednocześnie, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz w terminie 14 dni od daty obwieszczenia zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu, Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście pokój nr 3.
Burmistrz
/-/ mgr Henryk Kazana