Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » Przetargi zakończone nieruchomości » Przetarg nieograniczony \
A A A

Przetargi zakończone nieruchomości: Przetarg nieograniczony \

BI 3400/2/06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

NAZWA: Gmina Ujście - Urząd Miejski w Ujściu

64-850 Ujście, Pl. Wiosny Ludów 2

woj. wielkopolskie

powiat pilski

Tel. 0672840003 fax.: 0672840151

NIP 764-11-04-990, Regon 000 530 850

P-ta elektroniczna: norbert@ujscie.pl

Osoba upoważniona do kontaktu: Norbert Schoenradt. tel. 0672840003

TRYB: Przetarg nieograniczony art. 39 poniżej 60000 euro

NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU RATUSZA W UJŚCIU

Opis: Stolarka okienna drewniana, materiał sosna, trójwarstwowo klejona malowana na biało. Okucia “Roto” uchylno-rozwierane z mikrowentylacją szyby K-1,1.

Miejsce wykonania: Ratusz w Ujściu 64-850 Ujście Pl. Wiosny Ludów 2

SIWZ uzyskać można w Urzędzie Miejskim w Ujściu, do dnia 27.02.2006 odpłatnie. Cena SIWZ 20,00 zł. netto + VAT

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej, częściowej i uzupełniającej.

Termin wykonania zamówienia: od 15.03.2006 do 25.04.2006 .

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Udział w przetargu mogą wziąć oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 Dz. U. Nr 19 z dnia 09.02.2004 poz. 177.

Wartość zamówienia: 60000 zł (netto)

Wadium: 1500 zł.

Kryteria: cena najniższa 100%

Najniższa cena uzyska max. ilość punktów. Skala ocen 1-10.

Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Ujściu – Sekretariat do dnia 28.02.2006 do godz. 1200 , otwarcie ofert dn. 28.02.2006 godz. 1215 . Miejsce otwarcia: sala narad Urzędu Miejskiego w Ujściu

Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

Zatwierdził: BURMISTRZ

drukuj pobierz pdf    

wstecz