O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA UJÅšCIA
z dnia 21 czerwca 2010r.
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie:
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
PODAJĘ DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI,
że w dniu 8 czerwca 2010r. zostało wszczęte na wniosek:
Gmina Ujście
ul. Plac Wiosny Ludów 2
64 – 850 UjÅ›cie
postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla:
- budowy drogi powodziowej wraz z rowem odwadniającym na działce nr 194 i 116 na terenie wsi Chrustowo
Informuje się jednocześnie, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz w terminie 14 dni od daty obwieszczenia zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu, Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście pokój nr 3
Z up. Burmistrza
mgr Beata Ima