Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Uchwały - kadencje od 2006 r.: Uchwała Nr III/31/2006 z 28.12.2006 r. w sprawie budzetu Gminy i Miasta Ujście na 2007 rok

 

Uchwała Nr III/31/2006
Rady Miejskiej w Ujściu
z dnia 28 grudnia 2006 r.

w sprawie budżetu Gminy i Miasta Ujście na rok 2007

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d i 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 165, 166, 173, 182, 184, 188 ust. 2, art. 195 ust. 2 oraz art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami) Rada Miejska uchwala co następuje:

§1.1. Uchwala się dochody budżetu na rok 2007 w wysokości 15.972.652 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:

1) dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadańzleconych ustawami w wysokości 2.595.864 zł zgodnie z załącznikiem nr 3;

§2. 1. Uchwala się wydatki budżetu na rok 2007 w wysokości 17.690.245 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują:
3. wydatki bieżące w wysokości 14.219.283 zł, w tym na:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 6.703.819 zł,
b) dotacje 686.588 zł, w tym :

  • przedmiotowe dla zakÅ‚adów budżetowych 48.900 zÅ‚,
  • podmiotowe dla instytucji kultury 577.688 zÅ‚,
  • dla podmiotów niezaliczanych do sektora finansów publicznych 60.000 zÅ‚,

c) wydatki na obsługę długu 52.869 zł,

2. wydatki majątkowe w wysokości 3.470.962 zł.
3. Wydatki związane z wieloletnimi programami inwestycyjnymi z wyodrębnieniem wydatków
na finansowanie poszczególnych programów w latach 2007-2013, zgodnie z załącznikiem Nr 4.
4. Kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje:
1) wydatki związane z realizacja zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.595.864 zł zgodnie z załącznikiem Nr 3.

§ 3. 1. Deficyt budżetu w kwocie 1.717.593 zł zostanie sfinansowany przychodami z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym.
2. Przychody i rozchody budżetu określa załącznik Nr 5.

§ 4. Tworzy się rezerwy :

1. ogólną w wysokości 30.000 zł,
2. celową w wysokości 111.979 zł na wydatki związane z nieprzewidzianymi odprawami emerytalnymi i awansami nauczycieli oraz remontami w placówkach oświatowych.

§ 5. Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 95.000 zł i wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii w wysokości 95.000 zł.

§ 6. Ustala się zakres i kwoty dotacji przedmiotowych dla zakładów budżetowych zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 7. Określa się plany przychodów i wydatków zakładów budżetowych zgodnie z załącznikiem Nr 7.

§ 8. Określa się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z załącznikiem Nr 8.

§ 9. Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na :
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu 1.200.000 zł;
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu 2.164.000 zł.

§ 10. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań :
1) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, określonych w załączniku Nr 4;
2) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym.

§ 11. Upoważnia się Burmistrza do :
1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do wysokości określonej w § 9 pkt.1);
2) dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu, za wyjątkiem zmian dotacji;
3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.

§ 12. Upoważnia się kierownika zakładu budżetowego do dokonywania zmian w planie finansowym zakładu budżetowego między paragrafami i rozdziałami w ramach działu , za wyjątkiem zmian wydatków na wynagrodzenia.

§ 13. Ustala się kwotę 1.500.000 zł, do której Burmistrz może samodzielnie zaciągać zobowiązania.

§ 14. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi .

§ 15. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

 

                                                                                                  PrzewodniczÄ…cy
                                                                                            Rady Miejskiej w UjÅ›ciu

                                                                                             /-/ inż. Jerzy Koźma

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Zał. nr 8 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
Zał. nr 7 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
ZAł. nr 6 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
Zał. nr 5 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006
ZAł. nr 4 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
Zał. nr 3 do uchway III/31/2006 z 28.12.2006 r.
Zał. nr 2 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
Zał. nr 1 do uchwały III/31/2006 z 28.12.2006 r.
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz