Ujście, dnia 20.03.2009 r.
OÅš:7624/09/09
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 ze zm.), art. 74 ust. 3 ustawy z dnia
3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227)
zawiadamiam
o wszczęciu w dniu 20 marca 2009 r. postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Ujście z siedzibą przy ul. Plac Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej dojazdowej zlokalizowanej na działkach o nr geodezyjnych: 124, 80, 82, 103 w obrębie Jabłonowo i 80, 272, 281, 277, 331, 411 w obrębie Nowa Wieś Ujska.
Celem postępowania jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.
Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2, pok. 9, tel. 067-28-40-003 wew.40.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) oraz § 3 ust. 2 pkt 56 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Åšrodowiska
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
Burmistrz Ujścia wystąpił do w/w organów w dniu 20.03.2009 roku.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Liczba stron w powyższym postępowaniu przekracza 20, w związku z czym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu, na stronie internetowej www.bip.ujscie.pl oraz w okolicy planowanego przedsięwzięcia.
W-z Burmistrza
Z-ca Burmistrza
/-/ mgr Beata Ima
OtrzymujÄ…:
1. wnioskodawca
2. strony postÄ™powania – zgodnie z art. 49 k.p.a.
3. Gmina UjÅ›cie – stanowisko ds. gospodarki przestrzennej
A.K.