PROTOKÓŁ
d.s.obsługi Rady Miejskiej , organów pomocniczych,
sportu i promocji.
1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 15 kandydatów spełniających wymogi formalne (ilość aplikacji)
2. Nabór przeprowadziła komisja w składzie :
- Beata Ima - Zastępca Burmistrz Ujścia
- Grażyna Chułek - podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych i kadr
- Anna Kalecińska - podinspektor ds. obsługi biura Rady Miejskiej
3. Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Ujścia nr 36/05
wybrano następujących kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze :
Lp. |
Imię i nazwisko |
Adres |
Wyniki testu |
Wynik rozmowy |
1 |
Justyna Mikołajewska |
Ujście |
10,75 pkt |
9 ,00 pkt |
2 |
Anna Karwowska |
Ujście |
10,00 pkt |
8,00 pkt |
3 |
Joanna Baroś |
Ujście |
8,50 pkt |
7,00 pkt |
4 |
Magdalena Stepka |
Skrzetusz |
7,93 pkt |
6,50 pkt |
5 |
Małgorzata Grams |
Ujście |
9,05 pkt |
5,00 pkt |
4. Zastosowano następujące metody i techniki naboru : test oraz rozmowa kwalifikacyjna
5. Uzasadnienie wyboru : Pani Justyna Mikołajewska wykazała się dużą wiedzą teoretyczną i praktyczną , potrafiła odpowiedzieć szczegółowo na wszystkie pytania, dyspozycyjna, komunikatywna.
Burmistrz
/-/ mgr Henryk Kazana