Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Przetargi zakończone nieruchomości: Ogłoszenie o prowadzonym postepowaniu: negocjacje z ogłoszeniem - kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej - Gimnazjum w Ujściu

Ujście, dnia 03.01.2006r

Ogłoszenie

o prowadzonym postępowaniu

ZamawiajÄ…cy :

Gmina Ujście

reprezentowana przez :

p. Henryka Kazana - Burmistrza Ujścia

UrzÄ…d Miejski

64 – 850 UjÅ›cie

ul. Wiosny Ludów 2

tel.( 067 ) 284 00 03, fax ( 067 ) 284 01 51

e-mail : ujscieugim@pro.onet.pl

1. Tryb postępowania : negocjacje z ogłoszeniem

podstawa prawna : art. 55 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

2. Przedmiot zamówienia :

“ Kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej na :

  • rozbudowÄ™ budynku Gimnazjum w UjÅ›ciu,
  • wybudowanie hali widowiskowo - sportowej przy Gimnazjum w UjÅ›ciu wraz z infrastrukturÄ… towarzyszÄ…cÄ…,
  • wybudowanie zespoÅ‚u boisk i innych elementów sportowych przy hali sportowej,

wraz z niezbÄ™dnymi uzgodnieniami i opiniami do uzyskania decyzji pozwolenia na budowÄ™ wÅ‚Ä…cznie, studium wykonalnoÅ›ci / biznes plan, “

Kompletną dokumentację projektową należy wykonać dla każdego z obiektów oddzielnie.

Oznaczenie wg CPV : 74.22.20.00 – 1, 74.23.20.00 – 4.

Podstawa prawna wykonywania zamówienia :

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, poz. 177 ).
  2. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (z 2000 r Nr.106,poz.1126 z późn. zm.).
  3. Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ).
  4. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881)
  5. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Nr 120 poz. 1126 ).
  6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 75, poz. 690)
  7. RozporzÄ…dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005r w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie ( Dz. U. Nr 96 poz. 817 ).
  8. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
  9. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
  10. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dz. U. Nr 202 poz. 2072
  11. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej.
  12. Przepisy i wytyczne branżowe.

1.1 Przedmiotowy zakres zamówienia.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczącej :

  1. rozbiórki istniejącej sali gimnastycznej,
  2. rozbudowy istniejÄ…cego budynku Gimnazjum w zakresie :
    • inwentaryzacja obiektu i ekspertyza stanu technicznego budynku,
    • wykonania zespoÅ‚u żywieniowego ( kuchnia i stołówka ) funkcjonujÄ…cego w systemie dwuzmianowym,
    • budowa szatni dla Gimnazjum,
    • rozbudowa kotÅ‚owni dla nowych potrzeb,
    • adaptacja pomieszczeÅ„ piwnicznych na pomieszczenia pomocnicze,
  1. wybudowanie hali sportowo – widowiskowej przy Gimnazjum w UjÅ›ciu dla potrzeb Gimnazjum i spoÅ‚eczeÅ„stwa Gminy :
    1. podÅ‚oga - nawierzchnia sportowa z tworzywa sztucznego w technologii powierzchniowo – elastycznej na ruszcie drewnianym wentylowanym grawitacyjnie o dużym stopniu odpornoÅ›ci na Å›cieranie i nacisk jednostkowy, Å‚atwa i tania w utrzymaniu, z różnokolorowymi liniami boisk do gry w piÅ‚kÄ™ rÄ™cznÄ…, koszykowÄ…, siatkowÄ…, tenis - wprasowanymi w wykÅ‚adzinÄ™,
    2. obiekt musi być przystosowany do dostępu dla osób niepełnosprawnych, a w tym:
    • sanitariaty,
    • widownia,
    • podjazdy lub windy.
    1. Parking dla samochodów - min. 5 autobusów i min. 20 samochodów osobowych,
    2. płyta boiska 20 x 40 m,
    3. wysokość użytkowa hali min. 7,2 m,
    4. sala podzielona dwoma kurtynami na trzy części, umożliwiając jednoczesne ćwiczenia dla trzech grup,
    5. układ funkcjonalno - użytkowy hali sportowej :
    • 3 - zespoÅ‚y szatniowo – sanitarne,
    • 1 - pokój nauczycielski z zespoÅ‚em sanitarnym,
    • 1 - pokój lekarsko – pielÄ™gniarski,
    • 3 - pomieszczenia : 2 sale ćwiczeÅ„ korekcyjnych, siÅ‚ownia,
    • 1 - zaplecze magazynowo – techniczne (z wyjÅ›ciem na zewnÄ…trz hali i do wewnÄ…trz),
    • 1 - pomieszczenie gospodarcze ( na potrzeby hali ),
    • 1 - szatnia dla widzów,
    • 1 - bufet dla widzów,
    • 1 - przedsionek izolujÄ…cy,
    • sanitariaty dla widzów,
    • trybuny przesuwane ( skÅ‚adane ) na min. 200 osób,
  1. wybudowania zespołu boisk i elementów sportowych :
    • boisko trawiaste do gry w piÅ‚kÄ™ nożnÄ…,
    • bieżnia wokół boiska + bieżnia na dystans 100 m,
    • plac do skoku w zwyż,
    • plac do skoku w dal,
    • rzutnia kulÄ…,
    • strzelnica do strzelania z kbks i wiatrówki,
    • schody terenowe Å‚Ä…czÄ…ce halÄ™ sportowÄ… i boiska z Gimnazjum.

1.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.

A. Dla każdego nowego obiektu wykonać :

    1. aktualizację podkładów mapowych do celów projektowych w skali 1:500,
    2. badania terenowe gruntu miejscowo dla potrzeb projektowych,
    3. szczegółowe uzgodnienia przedprojektowe z Zamawiającym,
    4. projekt budowlany wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę,
    5. projekty wykonawcze,
    6. raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
    7. kosztorys inwestorski,
    8. przedmiary robót ( branżami ),
    9. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
    10. uzyskać pozwolenie na budowę.

B. Dla istniejącego budynku Gimnazjum wykonać :

    1. inwentaryzacjÄ™ budynku,
    2. ekspertyza stanu technicznego budynku,
    3. aktualizację podkładów mapowych do celów projektowych w skali 1:500,
    4. projekt budowlany wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę,
    5. projekty wykonawcze,
    6. kosztorys inwestorski,
    7. przedmiary robót ( branżami ),
    8. specyfikację uzyskać pozwolenie na budowę,
    9. techniczną wykonania i odbioru robót,

1.3 Wytyczne do projektowania.

  1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DzU Nr 202 poz. 2072)
  2. Przedmiary robót opracować branżowo, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla poszczególnych zadań programu inwestycyjnego, etapami realizacyjnymi.
  1. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych opracowane branżowo dla poszczególnych zadań z uwzględnieniem etapów realizacji inwestycji.
  1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DzU Nr 202 poz. 2072 ).

1.4 Odpowiedzialność wykonawcy za wykonane prace projektowe :

  1. udzielą rękojmi za wady wykonanych prac projektowych na okres wykonania, zakończenia i oddania każdego wykonanego obiektu do użytkowania, ale nie krócej niż na okres 3 lat od przyjęcia projektów przez Zamawiającego,
  2. niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych prac projektowych, udzielą gwarancji jakości na okres wykonania, zakończenia i oddania każdego wykonanego obiektu do użytkowania, ale nie krócej niż na okres 3 lat od przyjęcia projektów przez Zamawiającego,
  3. 3. Termin wykonania zamówienia : - wykonanie dokumentacji projektowej dla każdego z obiektów oddzielnie – do 31.05.2006r,

    - uzyskanie pozwolenia na budowÄ™ – do 30 dni liczÄ…c od daty przekazania projektów do Starostwa.

    4. Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu oraz złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( wyłącznie na podstawie ogłoszenia ).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

    Warunek Nr 1

  4. posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności,
  5. posiadają kadrę kierowniczą z uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia ;
    1. Zespół projektowy ( osoby wykonujące dokumentację projektową ) musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej;
    2. osoby wymienione w pkt a muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  1. posiadają odpowiednie wyposażenie sprzętowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia m.in. sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem (dysponują licencjonowanym oprogramowaniem do projektowania),
  2. posiadajÄ… odpowiedniÄ… ilość Å›rodków finansowych niezbÄ™dnych do realizacji zamówienia – wielkość Å›rodków ( lub zdolność kredytowa ) nie może być mniejsza niż 100.000 zÅ‚,
  3. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości,
  5. wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie,
  6. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na sumę nie niższą jak 300.000 zł.

Ocena spełniania warunku :

Zamawiający dokona spełnienia warunku, jeżeli wykonawca wykaże, poprzez złożenie odpowiednich dokumentów, że warunki spełnia.

Ocena : speÅ‚nia/ nie speÅ‚nia – bez znaczenia punktowego.

Warunek Nr 2 “DoÅ›wiadczenie” – znaczenie warunku = 70 %

posiadają niezbędne doświadczenie w realizacji podobnych usług objętych zamówieniem, w tym względzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali i wdrożyli prace projektowe odpowiadające zamówieniu, w tym min. jeden wykonany i wdrożony projekt budowy hali sportowej oraz zespołu boisk sportowych.

Sposób oceny spełniania warunku :

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, poprzez złożenie wykazu wykonanych prac projektowych i odpowiednich dokumentów świadczących, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie i wykonał usługi z należytą starannością.

Ocena :

Warunek bÄ™dzie oceniany w skali 0 – 100 pkt.

Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny wykonanych i wdrożonych prac projektowych odpowiadających ( łącznie ) swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

Ocena warunku dokonywana będzie następująco :

Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych i wdrożonych prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia otrzyma następujące ilości punktów :

    • za wykonanie prac projektowych na wybudowanie lub przebudowÄ™ obiektów należących do PKOB klasy 1122, 1130, 1263 – otrzyma 30 pkt, pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej,
    • za wykonanie prac projektowych na wybudowanie obiektów należących do PKOB klasy 1265 – otrzyma 70 pkt, pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej,

Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za pozycje 1 i 2, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,70

Warunek Nr 3 “Ocena sytuacji ekonomicznej” - znaczenie warunku – 30 %

Sposób oceny spełniania warunku :

Ocenie podlegać będzie sytuacja ekonomiczna wykonawcy metodą porównania informacji i wskaźników ekonomicznych.

Ocena sytuacji ekonomicznej dokonywana bÄ™dzie w skali 0 – 100 pkt.

Warunek będzie oceniany następująco :

  1. wielkość przychodów za 2004r – w skali 0 – 20 pkt,
  2. wielkość przychodów za 2005r – w skali 0 – 40 pkt,
  3. wskaźnik rentownoÅ›ci = zysk netto/przychody netto za 2005r – w skali 0 – 40 pkt.

Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej.

Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30

Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - Podstawą przyznania punktów za wskaźnik rentowności będzie średnia arytmetyczna wskaźników rentowności poszczególnych partnerów.

Dokument :

Rachunek zysków, strat i zobowiązań o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe ( lub inny odpowiedni dokument ) za lata 2004r i 2005r

5. Liczba wykonawców, którzy zostanÄ… zaproszeni do negocjacji – 5.

Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad :

  • lista wykonawców bÄ™dzie tworzona na podstawie iloÅ›ci punktów uzyskanych za ocenÄ™ warunków Nr 2 i Nr 3,
  • ZamawiajÄ…cy zaprosi nie wiÄ™cej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali najwiÄ™ksze iloÅ›ci punktów za speÅ‚nianie warunków Nr 2 i Nr 3.

Pozostałych wykonawców Zamawiający nie zaprosi do składania ofert.

W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki.

6. Informacje dotyczÄ…ce wadium.

Wadium w kwocie 4.000 zł wybrani wykonawcy będą zobowiązani wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin i miejsce wnoszenia wadium, Bank Zamawiającego oraz

Nr rachunku zostaną podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Zamawiający wstępnie ustala kryteria oceny ofert :

  1. cena wykonania zamówienia – 80 %,
  2. ocena programu architektoniczno-funkcjonalno-uzytkowego dla hali sportowej i boisk – 20 %

Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Zamawiający będzie miał prawo dokonać zmiany w zakresie wymagań technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, zmiany kryteriów oceny ofert i ich znaczenia oraz warunki umowy.

8. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
  2. Imienny wykaz kadry Zespołu Projektowego wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób oraz zakresu przewidywanych dla nich czynności w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
  3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
  4. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
  5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
  7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Wykaz wykonanych i wdrożonych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

Wykaz powinien zawierać :

    • nazwÄ™ i adres zamawiajÄ…cego,
    • rodzaj wykonanych projektów, które odpowiadajÄ… przedmiotowi zamówienia,
    • termin ich rozpoczÄ™cia i zakoÅ„czenia,
    • wartość wykonanych projektów.
  1. Dokumenty od inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie, z których wynikać ma zakres usług i należyte ich wykonanie.
  2. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia.
  3. Rachunek zysków, strat i zobowiązań o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe ( lub inny odpowiedni dokument ) za lata 2004r i 2005r
  4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :
  1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
  3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :

    • każdy z osobna :
        1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
        2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
        3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
          • wspólnie muszÄ… wykazać, że :
            1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
            2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
            3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,
            4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
          • przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :

          posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,

          Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.

          Kopie dokumentów muszÄ… być potwierdzone “za zgodność z oryginaÅ‚em”

          przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

          9. Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

          1. termin skÅ‚adania wniosków – do dnia 20.01. 2006r do godziny 10.00,
          2. miejsce skÅ‚adania wniosków – sekretariat UrzÄ™du Miejskiego w UjÅ›ciu.

          10. Inne informacje.

          1. Otwarcie i rozpatrywanie wniosków nie ma charakteru publicznego.
          2. Wykonawcy, którzy uzyskają największą ilość pkt. za warunki określone w pkt. 5 niniejszego ogłoszenia, zostaną zaproszeni do negocjacji.
          3. Termin i miejsce negocjacji oraz materiały, jakie należy przygotować zostaną podane w SIWZ.
          4. Osoba do kontaktów z wykonawcami :

          p. Norbert Schoenradt pok. Nr 2 tel./fax ( 067 ) 284 01 51 w siedzibie ZamawiajÄ…cego.

          ........................................

      drukuj pobierz pdf    

      wstecz