UCHWAŁA nr XXXII/263/2005
Rady Miejskiej w Ujściu
z dnia 28 grudnia 2005 roku
w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi usuwania odpadów
z nieruchomości
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 3 i art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 3 i art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008.) i art. 9 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144 poz. 1204, z 2003 r. Nr 137 poz. 1302, z 2004 r. Nr 96 poz. 959 , Nr 210 poz. 2135), Rada Miejska w Ujściu uchwala, co następuje:
§ 1
1. Ustala się górne stawki opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych w następujących wysokościach:
1) odbiór stałych odpadów komunalnych – 28,04 zł za 1 m3 + vat
2) wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i ich transport do punktu zlewnego – 11,22 zł za 1 m3 +vat
§ 2
Opłaty za usługi, o których mowa w § 1 ustala się w wysokości proporcjonalnej do wielkości (pojemności) zbiorników, w których zbierane i transportowane są odpady i nieczystości ciekłe.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Ujścia.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Ujściu
/-/ inż. Jerzy Koźma