Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » Informacje » Referaty
A A A

Informacje: Referaty

Do wspólnych zadaÅ„ referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy należy przygotowywanie materiaÅ‚ów oraz podejmowanie czynnośći organizatorskich na potrzeby organów Gmiy, a w szczególnoÅ›ci:

  • prowadzenie postÄ™powania administracyjnego i przygotowywanie materiaÅ‚ów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadaÅ„ wynikajÄ…cych z przepisów o postÄ™powaniu egzekucyjnym w administracji,
  • pomoc Radzie, wÅ‚aÅ›ciwym rzeczowo Komisjom Rady oraz jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadaÅ„,
  • wspóÅ‚dziaÅ‚anie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
  • przygotowywanie sprawozdaÅ„, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadaÅ„,
  • wspóÅ‚dziaÅ‚anie w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego referatu,
  • przechowywanie akt,
  • stosowanie obowiÄ…zujÄ…cego jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • stosowanie zasad dotyczacych wewnÄ™trznego obiegu akt,
  • prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpÅ‚ywajÄ…cych do danego referatu,
  • prowadzenie rejestru przyjmowanych przez dany referat podaÅ„ kierowanych przez obywateli do innych organów,
  • usprawnienie wÅ‚asciwej organizacji, metod i form pracy,
  • wykonywanie zadaÅ„ przekazanych do realizacji Burmistrza.


REFERAT KSIĘGOWOŚCI:

Do zadań referatu księgowości należy:

  • przygotowywanie materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjÄ™cia uchwaÅ‚ w sprawie absolutorium dla ZarzÄ…du,
  • zapewnianie obsÅ‚ugi finansowo - ksiÄ™gowej i kasowej UrzÄ™du,
  • uruchamianie Å›rodków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy i Miasta,
  • przygotowywanie materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do wykonywania obowiÄ…zków z zakresu sprawozdawczoÅ›ci,
  • sprawowania kontroli i nadzoru nad gospodarkÄ… finansowÄ… gminnych jednostek organizacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
  • prowadzenie ksiÄ…g rachunkowych,
  • rozliczanie inwentaryzacji,
  • dokonywanie umorzeÅ„ Å›rodków trwaÅ‚ych oraz wartoÅ›ci niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
  • grpmadzenie i przechowywanie oraz badanie pod wzglÄ™dem zgodnoÅ›ci ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych skÅ‚adanych organowi podatkowemu,
  • przygotowywanie projektów aktów administracyjnych dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at,
  • podejmowanie czynnoÅ›ci zmierzajÄ…cych do egzekucji Å›wiadczeÅ„ pieniężnych oraz postÄ™powania administracyjnego,
  • prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytuÅ‚ów wykonawczych,
  • przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at,
  • przygotowywanie sprawozdaÅ„ dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at.


Stanowiska pracy:

  • stanowisko zastÄ™pcy skarbnika
  • stanowisko d/s ksiÄ™gowoÅ›ci budżetowej
  • stanowisko d/s wymiaru podatku
  • stanowisko d/s ksiÄ™gowoÅ›ci podatkowej
  • stanowisko ds. ksiÄ™gowoÅ›ci budżetowej i obsÅ‚ugi kasy


REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH:

Do zadań referatu spraw obywatelskich i USC należy:

  • ewidencja ludnoÅ›ci i dokumentów stwierdzajacych tożsamość,
  • postÄ™powaÅ„ cywilnych i karnych, w tym:

1. ustanawiania pełnomocnika w sprawch o ustalenie ojcostwa i roszczeń alimentacyjnych oraz w sprawach o przysposobienie,
2. wydawanie zaÅ›wiadczeÅ„ o stanie majÄ…tkowym w postÄ™powaniu o zwolnienie od kosztów sÄ…dowych,
3. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,
4. udzielenie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację,
5. przyjmowania obwieszczeń.

  • zgromadzeÅ„,
  • zbiórek publicznych,
  • rejestracji urodzin, małżeÅ„stw oraz zgonów i innych zdarzeÅ„ majÄ…cych wpÅ‚yw na stan cywilny osób,
  • sporzÄ…dzenie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiÄ…g stanu cywilnego,
  • sporzÄ…dzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  • przyjmowanie oÅ›wiadczeÅ„ o wstÄ…pieniu w zwiÄ…zek małżeÅ„ski oraz innych oÅ›wiadczeÅ„ zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i OpiekuÅ„czego,
  • stwierdzenie legitymacji procesowej do wystÄ…pienia do sÄ…du w sprawch możnoÅ›ci lub niemożnoÅ›ci zawarcie małżeÅ„stwa,
  • wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
  • wykonywanie zadaÅ„ wynikajÄ…cych z Konkordatu,
  • przygotowania ludnoÅ›ci i mienia komunalnego na wypadek wojny,
  • wspóÅ‚dziaÅ‚ania z organami wojskowymi,
  • administracji rezerw osobowych, w tym rejestracji, poboru i ewidencji,
  • orzekania o koniecznoÅ›ci sprawowania bezpoÅ›redniej opieki nad czÅ‚onkiem rodziny, prowadzeniem gospodarstwa rolnego i uznaniem za jedynego żywiciela,
  • przysÅ‚ugujÄ™cych żoÅ‚nierzom i czÅ‚onkom ich rodzin zasiÅ‚ków na utrzymanie rodziny oraz pokrywania należnoÅ›ci mieszkaniowych i opÅ‚at eksploatacyjnych,
  • tworzenia formacji obrony cywilnej,
  • nakÅ‚adanie obowiÄ…zków w ramach powszechnej samoobrony ludnoÅ›ci,
  • udzielania pomocy i informacji wojskowym organom emerytalnym,
  • zakwaterowania siÅ‚ zbrojnych,
  • informatyczna obrona danych osobowych,
  • prowadzenie kancelarii tajnej,
  • wykonywanie zadaÅ„ zwiÄ…zanych z ochronÄ… informacji niejawnych.


Stanowiska pracy:

  • kierownik USC
  • z-ca kierownika USC
  • stanowisko d/s ewidencji ludnoÅ›ci,dowodów osobistych,ochrony p/poż., obrony cywilnej i zarzÄ…dzania kryzysowego


SAMODZIELENE STANOWISKA PRACY:

  • stanowisko d/s organizacyjnych,kadr,  promocji  oraz wspóÅ‚pracy z organizacjami  pożytku publicznego
  • stanowisko d/s obsÅ‚ugi Rady Miejskiej, organów pomocniczych  i ochrony zabytków
  • stanowisko d/s inwestycji
  • stanowisko d/s obsÅ‚ugi klienta i zamówieÅ„ publicznych
  • stanowisko d/s gospodarki przestrzennej
  • stanowisko d/s ochrony Å›rodowiska, gospodarki odpadami oraz gospodarki leÅ›nej,
  • stanowisko d/s gospodarowania mieniem gminnym
  • stanowisko d/s ogólno- rolnych ,utrzymania dróg i ulic, energetyki i Å‚Ä…cznoÅ›ci
  • stanowisko d/s dziaÅ‚alnośći gospodarczej, dodatków mieszkaniowych i ochrony zdrowia
  • stanowisko d/s pozyskiwania Å›rodków unijnych
  • straż miejska
  • informatyk
drukuj pobierz pdf    

wstecz