Ujście, dnia 14 stycznia 2009r.
GP/7331/ 76 /08
o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji
celu publicznego
Na podstawie:
art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania
administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2004 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami)
Burmistrz Ujścia zawiadamia, że na wniosek
Gmina Ujście
Plac Wiosny Ludów 2
64 – 850 UjÅ›cie
została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmująca:
budowę drogi gminnej dojazdowej, na działkach nr 124, 80, 82, 103 w obrębie Jabłonowo oraz działek nr 80, 272, 281, 277, 331, 411 w obrębie Nowa Wieś Ujska, która będzie realizowana na terenie określonym na mapach zasadniczych w skali 1:1000, stanowiących załącznik Nr 1 i Nr 2 do decyzji.
Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie.
Odwołanie można składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Ujściu Plac Wiosny Ludów 2
w sekretariacie w pok. Nr 2 w godzinach 8.00-15.00 w terminie 14 dni od daty obwieszczenia.
Z-ca Burmistrza
mgr Beata Ima