Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Ogłoszenie o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko przed przyjęciem dokumentu pn.: „Program usuwania azbestu dla Gminy Ujście na l

                                                                                                                                                                                                                                            Ujście, dnia,19-11-2015 r.

OŚ.6232.4.2015

 

O G Ł O S Z E N I E

 

Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

 

Burmistrz Ujścia

i n f o r m u j e

 

o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko przed przyjęciem dokumentu pn.:  „Program usuwania azbestu dla Gminy Ujście na lata 2016-2032”.

 

Zainteresowani mieszkańcy naszej Gminy mogą zapoznać się z powyższym dokumentem, który dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Ujście, pl. Wiosny Ludów 2, w pokoju nr 9 oraz na stronie BIP Gminy http://www.bip.ujscie.pl/ w zakładce Ogłoszenia.

 

Uwagi i wnioski, które zostaną przeanalizowane w ramach opracowania projektu dokumentu można składać w terminie do 20-11-2015 – 10-12-2015 r., (21 dni od ogłoszenia do publicznej informacji) elektronicznie na adres e-mail: ujscie@ujscie.pl., bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, pisemnie na adres:Urząd Miasta Ujście, pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, lub też ustnie do protokołu.

 

Uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia. 

 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Ujścia.

 

drukuj pobierz pdf    

Dokumenty do pobrania:
Projekt PUA dla Gminy Ujście
(wprowadził: Sylwia Sówka 2015-11-19 08:31:48)
rozmiar pliku: 687.2Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz