Ogłoszenie z dnia 30 stycznia 2009 r.
BURMISTRZ UJŚCIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. obsługi Rady Miejskiej, organów pomocniczych, sportu i promocji
1. Wymagania niezbędne :
a) obywatelstwo polskie;
b) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój kompetencji samorządu gminnego;
e) wykształcenie co najmniej średnie;
f) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
g) dobry stan zdrowia;
h) nieposzlakowana opinia;
i) niekaralność za przestępstwa skarbowe umyślne oraz za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wskazana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
b) operatywność , kreatywność , koleżeńskość oraz łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi;
c) dyspozycyjność i odpowiedzialność realizacji powierzonych zadań.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
a) przygotowywanie we współpracy z właściwym stanowiskiem pracy materiałów dot: projektów uchwał Rady , jej Komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
b) prowadzenie rejestru i przechowywanie uchwał, wniosków i interpelacji podejmowanych przez organy Gminy ;
c) protokołowanie sesji , posiedzeń, zebrań i spotkań;
d) obsługa kancelaryjne Rady Miejskiej w Ujściu
e) realizacja zadań organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem wyboru Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu RP , Rady Miejskiej i Rad Sołeckich , Referendum;
f) organizacja i obsługa zebrań wiejskich organizowanych przez Burmistrza;
g) prowadzenie spraw z zakresu ustawy pożytku publicznego i wolontariatu ;
h) prowadzenie zadań związanych ze sportem na terenie gminy;
i) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz;
j) utrzymywanie kontaktów i przygotowywanie informacji dla środków masowego przekazu – prasa, telewizja , radio;
k) organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.
4. Wymagane dokumenty :
a) CV z informacją o przebiegu pracy zawodowej;
b) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
c) list motywacyjny;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
e) oryginał kwestionariusza osobowego;
f) oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu 9 pokój nr 11), pocztą elektroniczną na adres : ujscie@ujscie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko ds. Rady Miejskiej , organów pomocniczych , sportu i promocji w terminie do
10 lutego 2009 roku.
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP ( www..bip.ujscie.pl) oraz na tablicy informatycznej Urzędu Miejskiego w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV9 z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 18 grudnia 2008 r.. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2008 r. Nr 223 poz.1458).
Burmistrz Ujścia
mgr Henryk Kazana