Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Obwieszczenie Burmistrza Ujścia z dnia 16 lipca 2009r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:

 

O B W I E S Z C Z E N I E

BURMISTRZA UJÅšCIA

z dnia 16 lipca 2009r.

o wszczęciu postępowania administracyjnego



Na podstawie:

art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu

przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)

PODAJĘ DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

że w dniu 08 lipca 2009r. zostało wszczęte na wniosek:


   Gmina UjÅ›cie

               Plac Wiosny Ludów 2

     64 – 850 UjÅ›cie


postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego:


- dla budowy chodnika przy ul. Czarnkowskiej w Ujściu, wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 182, na działkach o numerach: 608, 605, 629, 1102/18.



Informuje się jednocześnie, że na podstawie art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz w terminie 14 dni od daty obwieszczenia zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu, Plac Wiosny Ludów 2 64-850 Ujście pokój nr 3.



                                                                             Burmistrz
                                                                         /-/ mgr Henryk Kazana











drukuj pobierz pdf    

wstecz