Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Bip - Strona główna

Urząd Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

Oświadczenia majątkowe - kadencje od 2006 »

Uchwały - kadencje od 2006 r. »

Uchwały - kadencja 2002-2006 »

Zarządzenia Burmistrza »

Ogłoszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona środowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminę »

Obwodnica - Ujście »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia: Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w spr. wydania decyzji środowiskowej dla inwestycji: Odbudowa Kanału Motylewskiego

                                                                                                      Ujście, dnia 02.11.2010 r.


OŚ:7624/07/10

 


OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz. 1071 ze zm.)


zawiadamiam

o wszczęciu w dniu 08.11.2010 r. postępowania administracyjnego na wniosek Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji polegającej na odbudowie Kanału Motylewskiego.

Przedsięwzięcie jest realizowane na terenie gminy Ujście, gminy Piła i gminy Trzcianka.

Celem postępowania jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m.in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi. 
Równocześnie informuję, iż na podstawie art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego Strony mają prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania oraz zapoznać się z całością zebranych akt, zadawać pytania, a także składać dowody i wyjaśnienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu ul. Plac Wiosny Ludów 2, pok. 9, tel. 067-28-40-003 wew.40.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 78 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zm.) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
Burmistrz Ujścia wystąpił do w/w organów w dniu 02.12.2010 r., po uzupełnieniu przez wnioskodawcę wymaganych dokumentów.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 75 ust. 4 ustawy o o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w przypadku przedsięwzięcia wykraczającego poza obszar jednej gminy decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje wójt, burmistrz albo prezydent miasta, na którego obszarze właściwości znajduje się największa część terenu, na którym ma być realizowane to przedsięwzięcie, w porozumieniu z zainteresowanymi wójtami, burmistrzami, prezydentami miast.

Liczba stron w powyższym postępowaniu przekracza 20, w związku z czym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów poprzez obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu, na stronie internetowej www.bip.ujscie.pl, w okolicy planowanego przedsięwzięcia tj. na tablicy ogłoszeń w Sołectwie Byszki i Sołectwie Ługi Ujskie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Gminy Piła i Gminy Trzcianka.

Informuję, iż dane o wniosku w przedmiotowej sprawie zostały umieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych dostępnym na stronie www.ujscie.rios.pl.

                                                                                     Z-ca Burmistrza
                                                                                  /-/ mgr Beata Ima

 


Otrzymują:

1. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu,
Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła
2. strony postępowania w gm. Ujście - zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
- tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Ujściu
- Biuletyn Informacji Publicznej
- tablica informacyjna w Sołectwie Ługi Ujskie
- tablica informacyjna Sołectwa Byszki
3. Gmina Piła
Urząd Miejski Piły, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła
4. Gmina Trzcianka
Urząd Miejski Trzcianki ul. Sikorskiego 7, 64-800 Trzcianka
5. stanowisko ds. gospodarki przestrzennej – w miejscu
6. a/a

A.K.

drukuj pobierz pdf    

wstecz