Informacje:
Referaty
Do wspólnych zadaÅ„ referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy należy przygotowywanie materiaÅ‚ów oraz podejmowanie czynnośći organizatorskich na potrzeby organów Gmiy, a w szczególnoÅ›ci:
- prowadzenie postÄ™powania administracyjnego i przygotowywanie materiaÅ‚ów oraz projektów decyzji administracyjnych, a także wykonywanie zadaÅ„ wynikajÄ…cych z przepisów o postÄ™powaniu egzekucyjnym w administracji,
- pomoc Radzie, właściwym rzeczowo Komisjom Rady oraz jednostkom pomocniczym Gminy w wykonywaniu ich zadań,
- wspóÅ‚dziaÅ‚anie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
- wspóÅ‚dziaÅ‚anie w zakresie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników danego referatu,
- przechowywanie akt,
- stosowanie obowiÄ…zujÄ…cego jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- stosowanie zasad dotyczacych wewnętrznego obiegu akt,
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów wpÅ‚ywajÄ…cych do danego referatu,
- prowadzenie rejestru przyjmowanych przez dany referat podaÅ„ kierowanych przez obywateli do innych organów,
- usprawnienie własciwej organizacji, metod i form pracy,
- wykonywanie zadań przekazanych do realizacji Burmistrza.
REFERAT KSIĘGOWOŚCI:
Do zadań referatu księgowości należy:
- przygotowywanie materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz podjÄ™cia uchwaÅ‚ w sprawie absolutorium dla ZarzÄ…du,
- zapewnianie obsługi finansowo - księgowej i kasowej Urzędu,
- uruchamianie Å›rodków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy i Miasta,
- przygotowywanie materiaÅ‚ów niezbÄ™dnych do wykonywania obowiÄ…zków z zakresu sprawozdawczoÅ›ci,
- sprawowania kontroli i nadzoru nad gospodarkÄ… finansowÄ… gminnych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,
- prowadzenie ksiÄ…g rachunkowych,
- rozliczanie inwentaryzacji,
- dokonywanie umorzeÅ„ Å›rodków trwaÅ‚ych oraz wartoÅ›ci niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,
- grpmadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,
- przygotowywanie projektów aktów administracyjnych dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at,
- podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji świadczeń pieniężnych oraz postępowania administracyjnego,
- prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytuÅ‚ów wykonawczych,
- przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at,
- przygotowywanie sprawozdaÅ„ dotyczÄ…cych podatków i opÅ‚at.
Stanowiska pracy:
- stanowisko zastępcy skarbnika
- stanowisko d/s księgowości budżetowej
- stanowisko d/s wymiaru podatku
- stanowisko d/s księgowości podatkowej
- stanowisko ds. księgowości budżetowej i obsługi kasy
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH:
Do zadań referatu spraw obywatelskich i USC należy:
- ewidencja ludnoÅ›ci i dokumentów stwierdzajacych tożsamość,
- postępowań cywilnych i karnych, w tym:
1. ustanawiania pełnomocnika w sprawch o ustalenie ojcostwa i roszczeń alimentacyjnych oraz w sprawach o przysposobienie,
2. wydawanie zaÅ›wiadczeÅ„ o stanie majÄ…tkowym w postÄ™powaniu o zwolnienie od kosztów sÄ…dowych,
3. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,
4. udzielenie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację,
5. przyjmowania obwieszczeń.
- zgromadzeń,
- zbiórek publicznych,
- rejestracji urodzin, małżeÅ„stw oraz zgonów i innych zdarzeÅ„ majÄ…cych wpÅ‚yw na stan cywilny osób,
- sporzÄ…dzenie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiÄ…g stanu cywilnego,
- sporzÄ…dzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego,
- stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawch możności lub niemożności zawarcie małżeństwa,
- wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
- wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
- przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
- wspóÅ‚dziaÅ‚ania z organami wojskowymi,
- administracji rezerw osobowych, w tym rejestracji, poboru i ewidencji,
- orzekania o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzeniem gospodarstwa rolnego i uznaniem za jedynego żywiciela,
- przysÅ‚ugujÄ™cych żoÅ‚nierzom i czÅ‚onkom ich rodzin zasiÅ‚ków na utrzymanie rodziny oraz pokrywania należnoÅ›ci mieszkaniowych i opÅ‚at eksploatacyjnych,
- tworzenia formacji obrony cywilnej,
- nakÅ‚adanie obowiÄ…zków w ramach powszechnej samoobrony ludnoÅ›ci,
- udzielania pomocy i informacji wojskowym organom emerytalnym,
- zakwaterowania sił zbrojnych,
- informatyczna obrona danych osobowych,
- prowadzenie kancelarii tajnej,
- wykonywanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych.
Stanowiska pracy:
- kierownik USC
- z-ca kierownika USC
- stanowisko d/s ewidencji ludnoÅ›ci,dowodów osobistych,ochrony p/poż., obrony cywilnej i zarzÄ…dzania kryzysowego
SAMODZIELENE STANOWISKA PRACY:
- stanowisko d/s organizacyjnych,kadr, promocji oraz wspóÅ‚pracy z organizacjami pożytku publicznego
- stanowisko d/s obsÅ‚ugi Rady Miejskiej, organów pomocniczych i ochrony zabytków
- stanowisko d/s inwestycji
- stanowisko d/s obsÅ‚ugi klienta i zamówieÅ„ publicznych
- stanowisko d/s gospodarki przestrzennej
- stanowisko d/s ochrony środowiska, gospodarki odpadami oraz gospodarki leśnej,
- stanowisko d/s gospodarowania mieniem gminnym
- stanowisko d/s ogólno- rolnych ,utrzymania dróg i ulic, energetyki i Å‚Ä…cznoÅ›ci
- stanowisko d/s dziaÅ‚alnośći gospodarczej, dodatków mieszkaniowych i ochrony zdrowia
- stanowisko d/s pozyskiwania Å›rodków unijnych
- straż miejska
- informatyk
|
|
|
wstecz