Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usÅ‚ug i zgodnie z PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci. Możesz okreÅ›lić warunki przechowywania lub dostÄ™pu do plików cookies w Twojej przeglÄ…darce. X
Bip - Strona główna

UrzÄ…d Miejski

Rada Miejska

Prawo lokalne

Budżet Miasta i Gminy Ujście

Informacje »

OÅ›wiadczenia majÄ…tkowe - kadencje od 2006 »

UchwaÅ‚y - kadencje od 2006 r. »

UchwaÅ‚y - kadencja 2002-2006 »

ZarzÄ…dzenia Burmistrza »

OgÅ‚oszenia »

Wzory dokumentów »

Poradnik interesanta »

Elektroniczna Skrzynka Podawcza »

Ochrona Å›rodowiska »

Kontrole »

Badanie satysfakcji klienta »

Nabór na stanowiska

Wybory Powszechne »

Spisy Powszechne

Ochrona Danych Osobowych »

Akty prawa miejscowego stanowione przez gminÄ™ »

Obwodnica - UjÅ›cie »

Dziennik Ustaw i Monitor Polski

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » Elektroniczna Skrzynka Podawcza » Elektroniczna Skrzynka Podawcza
A A A

Elektroniczna Skrzynka Podawcza: Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Za poÅ›rednictwem elektronicznej skrzynki podawczej UrzÄ™du Miejskiego w UjÅ›ciu na platformie ePUAP można zrealizować nastÄ™pujÄ…ce usÅ‚ugi:

Informujemy, że portal EPUAP czÄ™sto nie wyÅ›wietla poprawnie lub wcale powyższych usÅ‚ug elektronicznych. Zalecenie ze strony epuap sÄ… takie żeby wyczyÅ›cić pliki cookie przeglÄ…darki internetowej.

1. Pismo ogólne do podmiotu publicznego

2. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek

3. Udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania

4. Ustalenie warunków zabudowy

5. Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

6. Wypisy i wyrysy ze studium uwarunkowaÅ„ i kierunków zagospodarowania przestrzennego

7. Zezwolenie na usuniÄ™cie drzew i krzewów

8. Przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na innego inwestora

9. Nadanie i potwierdzenie numeru porządkowego nieruchomości

10. Wydawanie zaświadczeń

11. Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

12. Decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych

13. Przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu

14. Wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych

15. Zezwolenie na hurtowy obrót napojami alkoholowymi

16. Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

17. Jednorazowe zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

18. SporzÄ…dzenie lub zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

19. Przyjmowanie wniosków i uwag do sporzÄ…dzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

20. Rejestracja urodzeń

21. Deklaracja na podatek od Å›rodków transportowych

22. Korekta deklaracji na podatek od Å›rodków transportowych

23. Ulgi podatkowe dla podatników nie prowadzÄ…cych dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej

24. ZaÅ›wiadczenie o figurowaniu/ niefigurowaniu w ewidencji podatników podatków i opÅ‚at lokalnych

25. Informacja w sprawie podatku leśnego

26. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości

27. Informacja w sprawie podatku rolnego

28. Nadpłaty w podatkach i opłatach lokalnych

29. Nabycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym

30. Zbywanie nieruchomości w drodze przetargu

31. ZgÅ‚oszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogÄ…cej negatywnie oddziaÅ‚ywać na Å›rodowisko

32. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi

33. Sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste

34. Wszczęcie postępowania rozgraniczeniowego dla nieruchomości

35. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego gruntu

36. ZaÅ›wiadczenia o niezaleganiu z opÅ‚atami lub stwierdzajÄ…ce stan zalegÅ‚oÅ›ci 

37. Organizacja imprezy masowej

38. Przyjmowanie zawiadomień o organizacji zgromadzenia publicznego

39. Pozwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej

40.Prawo pierwokupu 

41. Zwrot opłaty skarbowej

42.Bonifikata od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych

43. Dopisanie do spisu wyborców

44. Odtworzenie aktu stanu cywilnego

45. Zaświadczenia o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku

46. Zaświadczenie do zawarcia związku małżeńskiego za granicą

47. Zawarcie związku małżeńskiego w Urzędzie Stanu Cywilnego i jego rejestracja

48. SporzÄ…dzenie aktu zgonu 

49. Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu stanu cywilnego

50. Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego

51. Wpisanie zagranicznego aktu stanu cywilnego do polskich ksiÄ…g

52. Zameldowanie na pobyt stały

53. Uzgodnienie lokalizacji reklamy

54. Przyznanie dodatku mieszkaniowego

55. Korekta informacji o gruntach rolnych - osoby fizyczne56. Korekta informacji o lasach - osoby fizyczne

57. Wydanie zaÅ›wiadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowaÅ„ i kierunków zagospodarowania przestrzennego

58. Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z drogi

59. Wydanie zezwolenia na skrócenie miesiÄ™cznego terminu oczekiwania na zawarcie zwiÄ…zku małżeÅ„skiego

60. Korekta deklaracji na podatek od nieruchomości - osoby prawne

61. Zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówkÄ…

62. Wydanie odpisu i zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego

63. Przyznanie dodatku energetycznego

64. Dokonywanie opÅ‚at za korzystanie z zezwoleÅ„ na sprzedaż napojów alkoholowych

65. Zgłoszenie zmiany danych adresowych

66. WyÅ‚Ä…czenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej

67. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (m. in. służebność)

68. Zezwolenie na umieszczenie reklam w pasie drogowym

69. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie

70. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego

71. Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania

72. Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówkÄ…

 

DorÄ™czanie dokumentów elektronicznych
do Urzędu Miejskiego w Ujściu

Zgodnie z rozporzÄ…dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 wrzeÅ›nia 2011 r. w sprawie sporzÄ…dzania pism w formie dokumentów elektronicznych, dorÄ™czania dokumentów elektronicznych oraz udostÄ™pniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

 Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do UM:

  • osobiÅ›cie, na elektronicznych noÅ›nikach danych (pamięć masowa USB 1.0 lub 2.0 lub   pÅ‚yta CD/DVD) w godzinach pracy UM, w sekretariacie UrzÄ™du pok. 11, klientowi wystawione zostanie UPP w postaci papierowej,
  • za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej, na adres email: ujÅ›cie@ujscie.pl,  za poÅ›rednictwem elektronicznej skrzynki podawczej UrzÄ™du Miejskiego w UjÅ›ciu na platformie ePUAP  http://epuap.gov.pl, w celu zÅ‚ożenia wniosku do UrzÄ™du konieczne jest posiadanie bezpÅ‚atnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
  • Adresy elektronicznej skrzynki podawczej: 
  • /3019074/skrytka
  • /3019074/skrytkaESP                                                                     

 

UWAGA!

Urzędowe poświadczenie odbioru (UPO) można otrzymać wyłącznie dostarczając dokumenty elektroniczne za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do UM:

  • dokumenty elektroniczne muszÄ… być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
  • formaty danych w jakich zapisuje siÄ™ zaÅ‚Ä…czniki dodawane do pism: .doc  .docx  .gif  .jpg (jpeg)  .ods  .odt  .pdf .png .rtf .svg  .tif (tiff) .txt  .xls  .xlsx  .xml , wielkość dokumentów wraz z zaÅ‚Ä…cznikami nie może przekraczać 5 MB, dokumenty i noÅ›niki zawierajÄ…ce zÅ‚oÅ›liwe oprogramowanie bÄ™dÄ… automatycznie odrzucane.

 W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie speÅ‚niajÄ…cych ww. wymogów (Å‚Ä…cznie) – nie bÄ™dÄ… one wprowadzone do systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów UrzÄ™du Miejskiego w UjÅ›ciu i nie zostanÄ… podjÄ™te żadne czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z tÄ… dokumentacjÄ….

 

drukuj pobierz pdf    

wstecz